diumenge, 10 d’abril del 2011

Per qué estudiar música?

- Perque m'encanta estudiarme vint fulles d'apunts d'armonia per a que, fages el que fages, la sensible haja d'anar a la tónica.
- Perque m'encanta estudiar una carrera de 16 anys i que després em pregunten: "I que més vols estudiar?".
- Perque tinc la excusa perfecta: "Tinc assaig".
- Perque l'italià és el meu segon idioma: crescendo, diminuendo, adagio ma non troppo, piú mosso, colla parte, allegretto, presto, ritardando, smorzando, morendo, poco vivo...
- Perque quan no m'ix una lliçó a classe li dic al meu professor: "Te jure que en casa m'ixia".
- Perque el negre ocupa la majoria del meu armari.
- Perque m'encanta pillar una gran borratxera en les festes de Santa Cecília.
- Perque on tu veus un chim-púm jo veig una cadència perfecta.

- Perque no em dóna la gana faltar a l'única classe d'instrument per més que em diguen: "Si estàs agobiat, no vages...".
- Perque m'encanta tallar el pas a les iaies en les processons.
- Perque a part de saber tocar "Paquito el Chocolatero" també sé tocar Mozart, Saint-Saëns, Haydn, Schumman...
- Perque quan tu veus en un 6 i un 4 un retrat d'una cara, jo veig una segona inversió.
- Perque m'encanta mirar amb cara rara a l'instrument quan m'equivoque.
- Perque m'agrada que la gent em mire com un friki quan dic "Baj" en lloc de "Bach".
- Perque quan treballaré ho faré en allò que més m'agrada.
- Perque m'agrada expressar els meus sentiments sense tindre que parlar.
- Perque m'agrada fer disfrutar als demés amb allò que faig.
- Perque "Vivo por ella".
- Perque "Sense música la vida seria un error", (Nietsche).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada